קריית מוצקין מובילה בקריות בבנייה לגובה בחמש השנים האחרונות

מניתוח נתוני הלמ"ס שערך ארגון קבלני חיפה והמפרץ עולה כי בחמש השנים האחרונות מבין הקריות רק בקריית מוצקין ובקריית ביאליק נבנו מגדלים עם יותר מ-21 קומות.

בקריית מוצקין נבנו 322 דירות במגדלים מעל 21 קומות, המהוות 12% מסך התחלות הבניה בעיר שעומדות על 2,749 דירות. בקריית ביאליק נבנו 114 דירות במגדלים מעל 21 קומות, המהוות 9% מסך התחלות הבניה בעיר שעומדות על 1,293 דירות.

פרויקט בקרית מוצקין על ידי פרץ בוני הנגב

אחת החברות הפעילות בקריית מוצקין היא פרץ בוני הנגב המקימה את פרויקט חדשים בלב קריית מוצקין. פרויקט לב מוצקין הנמצא בשלבי בנייה כולל דירות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים. בכל קומה מתוכננות 4 דירות בלבד בסטנדרט גבוה ותכנון פונקציונאלי המתאים למשפחה. הדירות כוללות בין היתר ריצוף 80/80, מזגן מיני מרכזי, רשתות נגד זבובים ושובר למטבח שנע בין 15-20 אלף שקל.

לכל דירה יש מרפסת שמש מרווחת עם נוף לכיוון הגליל, הכרמל והמפרץ. דיירי המגדל יהנו מלובי מפואר, חניון פרטי ופיתוח סביבתי עשיר.

פרויקט לב מוצקין פרץ בוני הנגב

פרץ בוני הנגב בפרויקטים יחודיים

אחד היתרונות בפרויקט שמייחדים אותו מפרויקטים אחרים מעבר לסטנדרט הגבוה ולשירות של פרץ בוני הנגב היא שהחברה לא רק יזמית הפרויקט אלה גם החברה המבצעת.

יש בכך יתרון מאוד גדול. לרוכשי הדירות יש כתובת אחת לפנות אליה בכל בקשה או שינוי והוא לא נופל בן הכיסאות. מעבר לכך המחוייבות לבנות באיכות מושלמת גדולה יותר מכיוון שהחברה שבונה את הפרויקט והחברה שמשווקת אותו היא בעצם אותה חברה.

חברת פרץ בוני הנגב הוקמה לפני כחמישים שנה בנתה עד כה מעל 10,000 יח"ד בכל רחבי הארץ. כיום החברה מקימה כ-11 פרויקטים בכל רחבי הארץ. מדירות למכירה בנהרייה בצפון, פתח תקווה, ירושלים, מודיעין, דרך קריית מוצקין, יוקנעם, טירת הכרמל ועד לראש העין, אשקלון, רחובות ובקרוב גם ברעננה ופרויקט נוסף במודיעין.

בנוסף, החברה מקימה ומנהלת מרכזי מסחר גדולים בכל רחבי הארץ בהיקף של אלפי מ"ר במגדל העמק, בשדרות, בדימונה ובימים אלה נפתח מרכז חדש בבאר שבע.